ACS Kids Tâmpa Brașov/ACS Tâmpa Brașov. Un club, un proiect, o poveste! Cu oameni pasionați, care iubesc sportul, care se luptă pentru a fi cei mai buni și care dau tot timpul totul, în fiecare moment. Un proiect sportiv care înseamnă mult mai mult. Înseamnă ambiție, pasiune, dorință, caracter, voință, inteligență și multă dragoste.
Ca orice proiect, cel „pus în scenă” de Kids Tâmpa avea nevoie de o identitate. Una originală, care să reprezinte acest oraș, care să spună ceva și care să devină un reper în sportul brașovean și numai. La început de drum, când se puneau bazele a tot ceea ce înseamnă Kids Tâmpa/ACS Tâmpa a apărut discuția legată de nevoia de a crea un brand, de a avea o identitate aparte. „Fiecare proiect, sportiv și nu numai, are nevoie de o identitate. Atât vizuală, cât și prin ceea ce se reușește. Și cum la început este greu să ai deja o identitate legată de reușite și rezultate, cea vizuală a fost foarte importantă pentru a te prezenta în fața lumii, a iubitorilor de sport din Brașov și nu numai. De unde a apărut ursul pe logo-ul nostru? Am căutat ceva care să reprezinte Brașovul. Ceva care să inspire, să arate încredere în forțele proprii, să impună respect. Iar ursul, după părerea mea, este un reper al Brașovului, pe lângă atracțiile turistice, pe lângă oamenii faini sau locurile frumoase pe care le avem”, a declarat directorul general al clubului, Nicolae Văduva.
„Alb-abaștrii” din Brașov
Dar totuși, de ce un urs în alb și albastru? „Toată lumea știe de simpatia mea legată de Universitatea Craiova, de tot ce înseamnă ea. Am ales albul și albastrul pentru că erau culorile «Științei», echipa care mi-a marcat copilăria. Apoi, am vrut ceva care să ne diferențieze de celelalte entități sportive din oraș. FC Brașov are și va avea mereu galben și negru, Corona e cu albastru și galben, așa că noi am ales albul și albastrul, deși la început am avut și un pic de portocaliu. De-a lungul anilor am mai refăcut acel urs, pentru a arăta ambiția și determinarea noastră de a reuși și de a face ca numele Kids Tâmpa/ACS Tâmpa să fie unul de referință în sportul brașovean, românesc și nu numai”, a mai adăugat Nicu Văduva.
Cu mândrie pentru Brașov, pentru România
Cea mai nouă versiune a logo-ului Kids Tâmpa a adus și ceva nou. „Pe lângă un urs mai hotărât, am ales să incorporăm și drapelul României. Un lucru pe care voiam să-l facem mai demult. Suntem brașoveni și este un proiect brașovean, dar în același timp este ceva ce se adresează și sportului românesc. Și suntem mândri că putem pune și noi un umăr la readucerea în prim plan a sportului din România, unul care a dat lumii nume imense ca Gică Hagi, Ilie Năstase sau Nadia Comăneci. Un domeniu care și-a pierdut din strălucire în ultimii ani”, a declarat oficialul grupării brașovene.
Mai determinați ca niciodată
Directorul general al Kids Tâmpa a mai precizat că el și colegii săi sunt mai determinați ca niciodată pentru a reuși: „Nimic nu este ușor în viață și așa e și în sport. Nimic nu se poate obține fără multă muncă, pasiune, ambiție și dăruire. Deși traversăm vremuri dificile, cu această pandemie de Covid-19, noi suntem mai determinați ca niciodată pentru a face ca, Kids Tâmpa Brașov/ACS Tâmpa Brașov să fie un club de succes, la toate disciplinele. De la cel mai mic membru al acestui club, până la senorii grupării noastre, toți muncim din greu pentru un vis. Care este mai realizabil ca niciodată. Aveți încredere în noi că vom reuși. NOI SUNTEM KIDS TÂMPA BRAȘOV”.